Federal Telecom opracował "cloud PBX" dla małych i mikro firm

25.08.2015

Federal Telecom opracował produkt przeznaczony do stosowania w małych i mikro firmach. Ten dwóch pakietów: cnews zgłaszane Fedtel. Cechy nowego "cloud PBX", według twórców, jest to, że opiera się na zasadzie "co złożoną proste."

Zgodnie z projektem, pomysł stworzenia "cloud PBX" pojawili się w momencie, kiedy pierwszy raz korzystał z usług konkurenta, tradycyjnie oferuje podobne usługi telekomunikacyjne. "Pierwszy problem wykryty za pomocą PBX, było wysokie koszty reklamy i ogromny przepływ informacji. Funkcjonalność była zbyt skomplikowaną, jak również interfejs PBX, a niektóre usługi dodatkowe, które są podłączone ale nie automatycznie uwzględniane w umowie doprowadziły do wysokich kosztów finansowych opieki"- powiedział w Fedtel.

Po analizie rynku, twórcy doszli do wniosku, że stworzenie nowych wymian może pomóc w rozwiązywaniu problemów napotykanych przez potencjalnych klientów. W związku z tym podjęto decyzję o cel projektu stworzenia dostępności PBX i przejrzystości. Zgodnie z planem przez deweloperów, wymiany musiał spełniać najbardziej krytyczne wymagania i być ukierunkowane na rzeczywistych możliwościach potencjalnych klientów.

Jak wskazano w Fedtel podstawowe zasady nowego zamian są rozsądne ceny za usługi i przejrzystych taryfach, które nie mają "nieoczekiwanych szczegółów i skomplikowanych przedmiotów zawierających mały tekst lub nieznanych dodatkowe funkcje, których użytkownik dowiaduje się, po opłaceniu zamówienia." Twórcy nowej "cloud PBX" zawarte w produkcie wszystkie funkcje właściwe dla standardowego cloud PBX, z wyjątkiem kodu API.

W ogólnym Fedtel oczekuje, że "cloud PBX" będzie zapotrzebowanie w małych i mikro przedsiębiorstwach. Jego klientam oferują bezpłatny dostęp próbny do pełnej funkcjonalności produktu do 3 dni kalendarzowych.

Podoba się? Podziel się nim z przyjaciółmi!